.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ 9 نفر طی دو روز در سواحل مازندران

برغم اینکه تنها دو روز از افتتاح طرح سالم سازی دریا در مازندران گذشته، سواحل مازندران در دو روز اخیر 9 قربانی گرفته است.

به گزارش مهر، با توجه به گرم شدن زودتر از موعد هوا در مازندران قرار است اجرای طرحهای سالم سازی دریا از اول تیرماه در استان آغاز شود که با احتساب 9 نفر فوق، تاکنون 20 نفر در کمتر از 20 روز گذشته در سواحل مازندران غرق شده اند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، عدم آشنایی به فنون شنا سالانه موجب غرق شدن سالانه چندین نفر از شهروندان و گردشگران استان مازندران در نوار ساحلی و حاشیه رودخانه ها می شود که خواسته یا ناخواسته بدون داشتن آگاهی از وضعیت سواحل، خارج از محدوده طرحهای سالمسازی و به دور از حضور ناجیان غریق، تن به دریا می سپارند.

استان مازندران طی دو روز گذشته شاهد مرگ 9 هموطن به نامهای محمود برقیان 64 ساله اهل تهران ، مسعود عباسی اهل مازندران ، حبیب الله یوسفی اهل افغانستان، مرتضی خداویسی، محسن بهرامی، محمد رضا پناهی اهل شهر کرد و بردیا میراکبری اهل گرگان بوده است .

دو نفر از شهروندان بابلی نیز به نام های "علی رحیم پور" و" محمد حسینی " نیز به علت عدم آشنائی به فنون شنا در داخل رودخانه غرق شدند.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز از شهروندان و هموطنانی که برای استفاده از منابع زیبای خدادادی به استان مازندران سفر می کنند خواست که با توجه به شروع طرح های تابستانی وحضور ناجیان غریق در داخل طرح ها از شنا در نقاط ممنوعه شنا خودداری کنند تا ضمن لذت از سفر، خاطرات خوشی را برای خود به ارمغان ببرند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.